★بر محمد و آل محمد صلوات★

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا *۱۰۳آل عمران*

★بر محمد و آل محمد صلوات★

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا *۱۰۳آل عمران*

این سایت صرفا جهت اعتلای فرهنگ اسلامی و یادآوری و گسترش مسائل دینی و اعتقادی و درج مطالب مفید و کارآمد برای همه بازدیدکنندگان میباشد
والسلام علی من اتبع الهدی

  • ۰
  • ۰

بشارت نزدیکی ظهور در بیان بزرگان

نوشته شده توسط مدیر گروه خبر. POSTED IN ظهور و غیبت

امام خمینی:    انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای برپایی حکومت جهانی مهدی آخرالزمان(عج) مهیا خواهد شد. - 1360

 

 

آیت الله العظمی بهجت :

 

 تاکنون به جوانان بشارت می دادید که منتظر باشید ظهور امام زمان(عج) را خواهید( ظهور آنقدر نزدیک است که) به سالخوردگان نیز بشارت دهید که  منتظر باشید ، ظهور آقا را خواهید دید

 

آیت الله ناصری :

 

 خدا می داند که ظهور نزدیک است .

            

 

آیت الله جوادی آملی:

 

 پیروزی نهایی اسلام نزدیک است

 آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با بیان اینکه حادثه غم بار تخریب حرم عسگریین (ع) قلب مقدس امام زمان(عج) را جریحه دار کرد ، اینگونه اهانتها را از اعمال خبیث مستکبران در طول تاریخ ذکر کرده و پیروزی نهایی اسلام را نزدیک دانستند.

 

ایشان تاکید کردند آنچه در جهان اتفاق افتاده در شرف تتمیم است و آن مخالفت با اسلام است ، خواه در جریان هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام و یا تخریب حرمین شریفین و خواه در تحریم فن آوری دانش صلح آمیز هسته ای باشد.

 

آنهایی که یک روز سلمان رشدی را تحریم کردند و روز دیگر قضایای دانمارک و توهین به حرمین شریفین را به وجود آوردند ، بدانند هرچند مسلمانان و شیعیان اشک عاطفی می ریزند ، اما عق برهانی می گوید ، اسلام پیروز است و همانطوریکه انقلاب اسلامی ایران از سال 40 به بعد شروع شد و در سال 56 با دهن کجی که نسبت به امام راحل کردند ، به خروش رسید و در سال 57 به پیروزی رسید ، در حال حاضر نیز که جهان اسلام به خروش آمده است ، انشاء الله تعالی به پیروزی نهایی خواهد رسید.

 

مجله افق حوزه – شماره 101 – زمستان 84

 

 سید حسن نصرالله :

 

 نسل کنونی جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد.

 

نابودی اسرائیل نزدیک است

 

آیت الله مکارم شیرازی:

 

ما در ظهور صغری امام زمان(عج) قرار داریم

 همانطور که برای حضرت مهدی علیه السلام یک غیبت صغری و یک غیبت کبرا است یعنی درست مانند آفتاب وقتی می خواهد پنهان شود ابتدا قرص خورشید پشت افق پنهان می شود ولی هوا نیمه روشن است و کم کم این روشنایی برچیده می شود و تاریک می شود برای ظهورش هم یک ظهور کبرا و یک ظهور صغرا است مانند موقعی که آفتاب می خواهد طلوع کند قرص خورشید هنوز پیدا نشده اما هوا نیمه روشن است و بعد خورشید دیده میشود مرحله غیبت ایشان در دو مرحله واقع شده است و ظهور ایشان هم ظهور صغرا و هم ظهور کبرا دارد در ظهور صغری توجه مردم به امام زمان علیه السلام زیاد می شود و همه جا صحبت از امام زمان علیه السلام است و جلسات امام زمان علیه اسلام پرشور می شود و بحث های امام زمان علیه السلام همه جا را می گیرد وضع طوری می شود که مردم تشنه می شود و آماده می شوند ما تصور می کنیم که در این عصر و زمان ما ان شاء‌الله در بین الطلوعین ظهور حضرت مهدی علیه السلام قرار داریم .

 

 من فراموش نمی کنم پنجاه سال قبل موسساتی که به نام حضرت مهدی علیه السلام بود خیلی کم بود و کتاب هایی که درباره حضرت مهدی علیه السلام نوشته شده بود به اندازه امروز نبود و سخن از امام مهدی علیه السلام به این گستردگی نبود اگر کسی چهل یا پنجاه سال قبل مسجد جمکران می رفت در بهترین شب ها ده یا بیست نفر بودند اما الان صدها هزار نفر در بعضی از شب های حساس هستند ما به سوی طلوع کبرا پیش می رویم .

 

 اگر می خواهیم به آن ظهور کمک کنیم این ظهور صغرا را توسعه دهیم همین بحث های مختلف درباره حضرت را میان جوانان و بزرگسالان و زنان و مردان و مسلمانان و غیر مسلمانان توسعه دهیم و به اینترنت بکشانیم خلاصه با امواج نام مهدی علیه السلام را به همه دنیا برسانیم و این ظهور صغرا را پر رنگ کنیم تا نام حضرت مهدی علیه السلام در همه جلسات حضور پیدا کند من معتقدم اگر این کار را بکنیم این یک مصداق عملی دعای تعجیل فرج می شود

نوشته شده در فصلنامه علمی -تخصصی ویژه امام مهدی علیه السلام سال دوم شماره پنجم پاییز ۱۳۸۱

 

 

 

تحقق حکومت جهانی نزدیک است

 (روزنامه رسالت 10/6/86)

 مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. به گزارش ایسنا، آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم با بیان این که اندیشه مهدویت در آموزه های اسلامی بسیار شفاف تر و پررنگ تر است، گفت: هر قدر فساد و ظلم و بیدادگری در جهان بیشتر شود امید و انتظار به آن ظهور بزرگ فزون تر می شود. وی، به حضور سالانه 15 میلیون نفر از مردم مسلمان برای ابراز ارادت به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: این همه علاقه و اشتیاق برای دشمنان و کسانی که قبول این حقیقت منافع آنها را به خطر می اندازد قابل پذیرش نیست لذا سعی می کنند در مورد این مسجد سم پاشی کنند. وی هوشیاری مردم در برابر این توطئه ها را ستود و تصریح کرد: مردم به این مسایل و اقدامات توجه ندارند و ما شاهد اقبال روزافزون مردم نسبت به مسجد جمکران هستیم.مکارم شیرازی با اشاره به تلاش دشمن جهت ترویج خرافات در مورد مهدویت نسبت به هوشیاری دانشمندان علوم دینی تاکید کرد. وی از ظهور نشانه های ظهور حضرت مهدی (عج) خبر داد و ابراز کرد: تحقق حکومت جهانی نزدیک است و ما باید خود را آماده ظهور آن حضرت کنیم

 

..... و این همه حاکی از نزدیکی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولی‌عصر بیش از گذشته است، اظهار داشت: طبق آمار اعلامی، امروزه نام مبارک مهدی بیشترین استقبال کننده را دارد و این همه حاکی از نزدیکی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 

به گزارش گروه فرهنگی «شبکه خبر دانشجو»، آیت‌الله مکارم شیرازی در همایش «آثار و برکات مهدویت در عصر غیبت» در مدرسه امیرالمومنین(ع) با تبریک ایام شعبانیه، به نمونه‌هایی از ویژگی‌های حکومت امام عصر از منظر آیات و روایات پرداخت و گفت: با ظهور حضرت حجت (عج) و تشکیل حکومت جهانی همه انسان‌ها در رفاه و عدالت قرار می‌گیرند و این مسئله‌ای است که در تمام کتاب‌های آسمانی بر آن تاکید شده است.

 

این مرجع تقلید با اشاره به خصوصیات یاران امام زمان(عج) گفت: کسانی که می‌خواهند در جمع یاران امام عصر (عج) باشند باید همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازی، از هوای نفس دوری کنند.

 

وی با اشاره به سخن برخی از نابخردان مبنی بر اینکه باید زمین پر از فساد و ظلم و ستم شود تا حضرت ولی عصر ظهور کند، گفت: بسیاری جنایات از سوی غربی‌ها در سراسر جهان در حال وقوع است و ایجاد این شبهه‌کاری عبث و بیهوده است.

 

مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه ظهور نزدیک است، گفت: ظهور ولی عصر (ع) نیازمند حضور یک گروه انقلابی از افراد متدین است.

 

 

تحقق نشانه های ظهور امام زمان

  حضرت آیـت ا...  ناصر مکارم  شیرازی ازمراجع تقلید قــم بـا اشاره به روایتی ازحضرت عــلی (ع)، گفت:

 گسترش خونریزی  و حـلال شـمردن  دروغگویی  و بی بـند و بـاریها در جـهان از نشانـه های ظـهورامام زمان (عج ) است.

 به گزارش  رجانیـوز به نقل از ایرنا ، وی شب گذشته درآیین جشـن  میلاد حضرت مهـدی (عج )  و  در جمع صدها هزار نفر از شیفتگان وارادتمندان این امام همام درمسـجـد جـمکـران قـم ، افـزود :  بی اعتنایی به عبادات ، خـیانـت  در  امـانت ، رواج ربـا در جامعه ، رشوه خواری ،  فروش دین به دنیا، پیروی از هوای نفس و قطع صله رحم را ازدیگر نشانه های ظهور امام (ع) عنوان کرد.

 آیـت ا...  مکارم شیرازی  افزود: اجرای عدالت و بسط و گسترش  عدل اصلی ترین برنامـه امـام عصر(عج ) پس از ظهور است.

 وی بیان داشت :  عدالت برای انسانـیت موجب حیات سعادتمندانه است و  اگر عـدالت  نبـاشد نه پیشرفت مادی و نه معنوی در این کره خاکی شکل می گیرد.

 این  مرجع  تقلـید  با  بـیان  اینکه  حضرت  مهدی (عج )  در  روایـات   و  احـادیـث  اسـلامی به  "نورآفتاب " و " آب زلال جاری " تشبیه  شده  است ،  اظهار  داشت : بـرای   ملاقــات  و رویت  چهره دلــربا و  نـورانـی امام عصر(عج ) حجابی وجود ندارد  و این اعمال بد ما  است که حجاب به وجود می آورد.

 27     مرداد 87 - رجانیوز

 

 

 

دکتر احمدی نژاد :

 

بدون تردید آینده متعلق به مستضعفان، صالحان و مظلومان است و وعده خداوند با ظهورحجت حق و استقرار عدالت ومهربانی در جهان، محقق خواهد شد.

 

امروز به مردم کشورمان بشارت می‌دهم که به لطف ایستادگی شما و رهبر عزیزمان و فداکاری ملت، امروز دوران امپراطوری قدرت‌های چپاولگر به پایان رسیده و همه آن‌ها در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند

 

 استکبار جهانی و عناصر آن مانند رژیم غیرقانونی و جنایتکار صهیونیستی، رو به اضمحلال هستند،

 

به فضل الهی شرایط جهان به سرعت به سمتی پیش می‌رود که ملت‌ها و مردم مناطق گوناگون پایگاهی جز امام پیدا نکنند و توجه به خدا و نیاز به انسان صالح کامل در ذهن و اندیشه انسان‌ها جاری شده است

 

استاد پناهیان :

 

رفقا!به خدا قسم صدای قدمهای مهدی فاطمه میآید.

 

حرکتهای اصلی ظهور آغاز شده است. ما در آستانه فتحیم و این آرامش ، آرامش قبل از طوفان است

                                                                                                             هفته نامه  رایحه ظهور

 

غیر بسیجی ها کار می کنند برای زندگی ، ولی بسیجی کار و تلاش می کند برای اینکه می داند ظهور نزدیک است                                                                                         همایش بسیجیان - ۸۶

 

شمارش معکوس برای ظهور شروع شده است.

                                                        هیئت محبین اهل بیت(ع)- قم

 

 

مقام معظم رهبری:

 

ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم زیرا معرفت ها پیشرفت کرده است.  (سال 87)

 

جبهه باطل در حال شکست و عقب نشینی است .

 

پیشروی تدریجی جبهه حق نسبت به گذشته بسیار قابل توجه است و سرانجام با ظهور امام زمان(عج) ، غلبه حق به صورت مطلق تحقق خواهد یافت .    5 آذر 1379

 

در مقابل مستکبران عالم زمینه این وجود دارد که توده های مردم بر روی حرف حق خودشان بایستند ودر صورت تحقق این زمینه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. (سال 80)

 

علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.

                                                   قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال 80

 

دنیا امروز حقیقتاً پر از ظلم و جور شده و تشنه عدالت مهدوی است.  (نیمه شعبان 87 )

 

جهان استکبار مغلوب دنیای اسلام شده است.   (سال 86)

 

 نسل کنونی فلسطین شکست قطعی اسرائیل را خواهد دید.  (عید فطر 87)

 

اکنون به برکت بیداری امت اسلامی، افق آینده برای مسلمانان بیش از هر زمان دیگرتابناک تر است، و دشمنان اسلام و دنیاطلبان به ضعف و شکست خود اذعان می کنند.(10/7/87)

 

در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.                                                                                                                                    نیمه شعبان سال امیرالمومنین(ع)

 

 همه آرزوی انبیاء و اولیاء، استقرار عدل ، نجات مستضعفین ، نابود کردن ظلم در سطح جهان،  به دست شما ملت ایران قابل عمل است.

 

 

 

امام خمینی (ره)

 

 انقلاب ما آغاز نصضت جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.

 

گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال مستضعفان و محرومان

 

انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای برپایی حکومت جهانی مهدی آخرالزمان(عج) مهیا خواهد شد. - 1360

 

ما امروز دورنمای صدور انقلاب را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است ، امید بخش آتیه ای روشن است و وعده خداوند متعال را نزدیک و نزدیک تر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان .

 

من امیدوارم که ما به مطلوب حقیقی برسیم و متصل بشود این نهضت به بزرگ اسلامی و آن نهضت ولی عصر(ع) است.

 

 امید آن است که مسلمانان و مستضعفان به پا خیزند و داد خود را از مستکبران بگیرند و مقدمات فرج آل محمد(ص) را فراهم نمایند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی

 

( امام جمعه موقت تهران- 10/7/88)

 مقدمه ظهور امام زمان(عج) ، تحقق ولایت فقیه است

  .... کار دارد به آخر می رسد..

 ... در فتنه‌های اخیر دشمن خوشحالی می‌کرد و فکر می‌کرد توانسته است شجره‌ی طیبه ولایت فقیه را از بین ببرد در حالی که این شجره‌ی طیبه تاسیس الهی است و خدا این نهال را به دست پیامبرش کشت کرده و خون‌های بسیاری در این راه ریخته شده است و دارد به آخر کار می‌رسد و امام زمان (عج) باید به عنوان ثمره‌ی نهایی این شجره‌ی طیبه حکومت جهانی تشکیل دهند و نجات آحاد بشریت را محقق فرمایند. مقدمه‌ی ظهور آن بزرگوار، تحقق ولایت فقیه است...

 

 آیت الله امامی کاشانی

 ( امام جمعه موقت تهران – ۲۲/۳/۸۸)

 ظهور بسیار نزدیک است و ما بسیار خوشحالیم...

 خطیب موقت نمازجمعه تهران با ذکر روایتی دیگر از امام حسین (ع) یادآور شد : ظهور امام زمان (عج) زمانی رخ می دهد که در جامعه برخی نسبت به برخی دیگر برائت می جویند، اظهار تنفر می کنند، برخی به برخی دیگر آب دهان پرتاب می کنند، بعضی می گویند بعضی دیگر دین ندارند، مسلمان نیستند، بعضی نیز تعدادی دیگر را لعنت می کنند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در این روایت فرمودند این زمان بهترین زمان برای ظهور امام زمان (عج) و ظهور بسیار نزدیک است. در این زمان نیز ما از اوضاع جامعه ناراحت هستیم ولی از فرمایش امام حسین (ع) مبنی بر ظهور امام زمان (عج) بسیار خوشحالیم.

 

 

 

به نقل از : http://u313.blogfa.com/

 

 ناقل:هومان انصاری

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • هومان انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی